Witaj! (LogowanieRejestracja)
Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Sklep i kasa fiskalna

08-22-2016, 09:54 AM
kolendra1999 Offline
Junior Member

**

Liczba postów: 36
Reputacja: 0
Sklep i kasa fiskalna
Witam wszystkich forumowiczów. Od kilku dobrych lat prowadzę własny sklep i nieźle prosperuje. Postanowiłam zmaksymalizować swoje zyski i uruchomić także sklep internetowy. W ten sposób będę mogła kierować usługi sklepu do klientów z całego kraju, a nawet zagranicznych. Mam sklep w dużym mieście, ale jednak klientela z całej Polski to marzenie i wielka żyła złota. Macie dla mnie jakieś rady? Z góry dziękuję za wszystkie wskazówki, jestem laikiem jeśli chodzi o Internety.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
08-22-2016, 10:24 AM
PardubickaXIX Offline
Junior Member

**

Liczba postów: 35
Sklep i kasa fiskalna
Klienci zwracają uwagę na drobne, urocze gesty. Widzę to po swoim własnym sklepie internetowym (nie mam sklepu stacjonarnego). Do każdego zamówienia dokładam kartkę z podziękowaniem za zakup i rabat na kolejne zakupy. I wiesz, wiele osób – prawie wszyscy – korzystają z tego rabatu. W tym celu potrzebujesz kolorowe tonery , no chyba że chcesz pisać karteczki ręcznie ale może być to uciążliwe na dłuższą metę.
08-22-2016, 12:13 PM
ma(R)a Offline
Junior Member

**

Liczba postów: 28
Sklep i kasa fiskalna
Co do tych tonerów, to w zależności czy postawisz na drukarkę tradycyjną, czy laserową. Może wystarczy Ci taka najtańsza. Równie tanio kupisz tusze zamienniki do drukarki atramentowej. Najlepiej sprawdź ofertę mojego ulubionego sklepu internetowego, w którym co roku kupuję wyprawkę do szkoły. Miejsce firmy BiuroZakupy mieści się w Internecie, nie jest to wyłącznie sklep stacjonarny, dlatego możesz robić tam zakupy gdziekolwiek mieszkasz.
08-22-2016, 03:12 PM
PardubickaXIX Offline
Junior Member

**

Liczba postów: 35
Sklep i kasa fiskalna