Witaj! (LogowanieRejestracja)
Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Polećcie studio foto w Warszawie

02-13-2017, 09:29 AM
HeronimŻaczek Offline
Member

Liczba postów: 50
Reputacja: 0
Cześć. Nie będę się rozpisywał. Chciałbym, abyście polecili jakieś dobre studio fotograficzne w Warszawie. Muszę wykonać kila zdjęć we wnętrzach. Niestety plener można samemu dopasować, zdjęcia studyjne trzeba wykonać w jakiś wnętrzach, najlepiej profesjonalnie do tego przygotowanych. Bardzo bym prosił o namiar i poważne podejście do tematu, bez wygłupów. Nie jest mi do śmiechu. Pozdrawiam
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
02-13-2017, 11:38 AM
frauka Offline
Junior Member

**

Liczba postów: 36
Cześć. Nie znam się na studiach, zawsze myślałam, że takie pomieszczenie to muszą mieć w ofercie profesjonalni fotografowie. Może w ten sposób poszukaj, może akurat tak będzie Ci łatwiej. Pozdrawiam serdecznie
02-13-2017, 01:29 PM
kolendra1999 Offline
Junior Member

**

Liczba postów: 31
Dzień dobry. nie każdy wie, ale takie przestrzenie zdaje się można wynajmować. Nawet niektórzy wynajmują do tego swoje mieszkania, aby można było wykonać trochę zdjęć. Ludzie mają różne pomysły na zarobek. Nie orientuję się niestety co do studia, jak mi się coś przypomni lub wpadnie do głowy to się na pewno odezwę.
02-13-2017, 03:28 PM
Obiwan Offline
Junior Member

**

Witaj. Rozumiem czemu szukasz. Ja także miałem dobrych fotografów, a brakowało studia. Ale znaleźliśmy wtedy w necie studio foto w Warszawie. W sumie troszkę się naszukałem, ale wygrzebałem specjalnie dla Ciebie adres, byś też mógł sobie przejrzeć ofertę https://bakarum.pl/. Mam nadzieję, że to jest właśnie to czego szukasz. Ja byłem zadowolony bo nie było wcale drogo.
02-13-2017, 03:44 PM
ŻonaGucia Offline
Member

Liczba postów: 56