Witaj! (LogowanieRejestracja)
Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Czym monitorować współprzędne?

01-13-2016, 06:05 PM
PardubickaXIX Offline
Junior Member

**

Liczba postów: 35
Reputacja: 0
Od razu na wstepie chce zaznaczyc ze nie znam się na tym kompletnie. Potrzebuje urzadzen dzieki ktorym poznam wspolrzedne, nie wazne czego dokladnie. Zalezy mi na tym, aby było to urzadzenie mobilne, instalowane bez większych problemow. Co mi poradzicie?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
01-13-2016, 06:59 PM
wielkiElectronik Offline
Member

Liczba postów: 85
Witaj, doradzenie będzie trudne, ale mam nadzieję, że to co powiem pomoże. Lokalizator współrzędnych możesz zamówić przez internet jak i znaleźć sklep z takimi urządzeniami w swojej okolicy. Jeżeli zależy Ci, aby była zachowana pełna dyskrecja to kup http://www.mojszpieg.pl/lokalizator-gps-...ernet.html. Konfiguracja tego urządzenia jest bardzo łatwa, a umieścić je możesz w dowolnym miejscu i zawsze będziesz otrzymywać bieżące informacje o pozycji.
01-13-2016, 07:33 PM
zzzaskroniec81 Offline
Member

Liczba postów: 84
Podobnie jak kolega wyżej polecam tą firmę. Miałem z jej pracownikami dużo razy do czynienia i ludzie znają się na rzeczy. Od razu został mi doradzony odpowiedni sprzęt, który działa do dziś. Co prawda nie jest mi już potrzebny ale ostatnio sprawdzałem i wszystko działa.
01-13-2016, 09:25 PM
ŻonaGucia Offline
Member

Liczba postów: 56
A nie da się rozwiązać tej sprawy inaczej? Takie urządzenia to inwestycja, która może okazać się jednorazowa. Trochę szkoda kasy tak na jednorazowy wydatek, który później może się w ogóle nie przydać. Dokładnie przemyśl, czy takie rozwiązanie ma sens.
01-13-2016, 10:23 PM
PardubickaXIX Offline
Junior Member

**

Liczba postów: 35