Witaj! (LogowanieRejestracja)
Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Czy wirtualizacja danych firmowych jest bezpieczna?

07-21-2016, 01:16 PM
frauka Offline
Junior Member

**

Liczba postów: 36
Reputacja: 0
Nie mam dużego doświadczenia jeśli chodzi o informatykę i zastanawiam się na ile bezpieczna jest witualizacja danych. Mój biznes się kręci całkiem nieźle, ale coś niecoś można zawsze poprawić. Czy wirtualizacja danych firmowych jest bezpieczna?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
07-21-2016, 01:31 PM
PardubickaXIX Offline
Junior Member

**

Liczba postów: 35
Do tego są opracowane szczegółowo systemy. To jest sprawdzone wielokrotnie. Możesz zapytać specjalistów jak to działa, zanim się zdecydujesz. Nie musisz się spieszyc, jeśli nie jesteś przekonana. Bo to nei o to chodzi. To ma służyć tobie i twojej firmie. W Warszawie wirtualizację robi http://www.indata-solutions.pl/ i jak mieszkasz w okolicy to też ich możesz poprosić o pomoc. Ja na początku miałam obawy, ale teraz wiem, że jest to konieczność, bo firma dzieki temu przyspieszyla. Na pewno wiele firm oferuje profesjonalne wsparcie IT Warszawa jest jednym z tych miast, gdzie działa wiele firm świadczących usługę opieki informatycznej. Ale ty potrzebujesz dobrac taką firmę, której możesz zaufać i która nie narobi ci bałaganu w danych. A specjaliści przecież zawsze ci mogą podpowiedzieć co ci jest badziej potrzebne czy archiwizacja, czy wirtualizacja. No problem Smile
07-21-2016, 04:11 PM
klempik Offline
Junior Member

**

Liczba postów: 40