Witaj! (LogowanieRejestracja)
Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Budowanie stoisk targowych

01-31-2017, 12:32 PM
GwidonL Offline
Member

Liczba postów: 75
Reputacja: 0
Hej wszystkim. Będę wystawiał się na targach. Chciałem jak najlepiej zaprezentować swoją firmę. Czy moglibyście cokolwiek w tym temacie mi doradzić? Ja nieba rdzo się orientuję w tych spra-wach. Na moją kreatywność raczej bym nie liczył. Proszę o porady. Pozdrawiam
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
01-31-2017, 01:22 PM
wielkiElectronik Offline
Member

Liczba postów: 80
Siemka. Ja też nie znam się na takich sprawach, też nie umiałbym zaprojektować ulotki, a co do-piero stanowiska targowego. Ja mogę ci polecić abyś trochę poszukał w necie, może znajdzie się niedroga agencja reklamowa, co ci wykona takie coś. Życzę powodzenia.
01-31-2017, 04:19 PM
frauka Offline
Junior Member

**

Liczba postów: 36
Witam serdecznie. Nie ma co się smucić, pełno jest ofert takich, gdzie można wykorzystać poten-cjał innych. Ja bym wzięła pod uwagę na przykład firmę Versus. Bardzo ciekawie się zapowiadają. Na ich stronie, można znaleźć wiele ciekawych pomysłów. Mają za sobą bardzo ciekawe realiza-cje. Z resztą co ja się tu rozpisuję, sam sprawdź.
01-31-2017, 07:14 PM
HeronimŻaczek Offline
Member

Liczba postów: 50
Wszystko zależy od kreatywności danej firmy. Jak mają pomysł to dobrze zrobią, a jak lecą hur-towo to nie masz co liczyć na ich kreatywność i tym samym się nie wyróżnisz. Ja bym zainwesto-wał w dobrą firmę na Twoim miejscu, w końcu po to się reklamujesz żeby zyskać klientów. Nie szczędziłbym tu kasy, skoro miałbym okazję zyskać więcej, reklama to podstawa dzisiejszego biznesu, warto się tu zagłębić.
01-31-2017, 08:09 PM (Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-09-2018 08:36 PM przez obwwihe.)
garbata19 Offline
Junior Member

**

Liczba postów: 49